Kaneki

Administrator
7 Yıllık Üye
6 Yıllık Üye
5 Yıllık Üye
4 Yıllık Üye
3 Yıllık Üye
2 Yıllık Üye
1 Yıllık Üye
9 Eyl 2015
703
444
4,294,967,295
22,753
Kışla Savaşları
Nasıl Kayıt Olunur?
- Moradon'da human gate yanında bulunan CSW Manager Aeron NPC sinden kayıt olabilirsiniz.
- Etkinliğe katılmak için en az 16 clan oyuncusu katılabilir.
- Kayıt süreci Kışla Savaşlarının bittiği andan tekrar başlamasına iki saat kalana kadar devam etmektedir.
- Sadece klan liderleri ve yardımcıları kayıt oluşturabilmektedir.
- Royal 5 ve üst seviyesine ulaşmış herhangi bir klan kayıt olabilmektedir.
- Etkinliğe katılabilecek maksimum klan sayısı 30'dur, kayıt oluşturan ilk 30 klan etkinliğe katılabilir.
- Eğer herhangi bir klan etkinliğe kayıt olmaz ise Kışla Savaşları yapılmaz.
- Eğer kayıt yaptırmış tek bir klan var ise etkinliği kazanmış sayılır ve ödül alabilir.

- İlk kayıt olan 30 klan etkinliğe katılabilir.
- Etkinliğe katılmak için clanınız en az Royal 5 ve 16 online oyuncu olmalıdır.



Etkinliğe Nasıl ve Kaç Kişi Girilebilir?

- Etkinliğe her klandan maksimum 16 (haritaya ilk giriş yapan) kişi katılabilir.
- Etkinliğe giriş yapmak için kayıt olduğunuz NPC den Enter butonuna basınız.


Savaş Haritası ve İçerikleri
- Haritada katılımcı klanların rastgele yer alacağı 30 adet bölge bulunmaktadır.




- Her klan kışlasında bir adet anıt yer alır.



Kışla Anıtları

- Her kışla anıtının can değeri 400'dür.
- Anıtlar sadece "R" basit saldırı ile 1 hasar almaktadır, anıtlar beceri ile hasar almamaktadır.
- Kışla anıtı yok edilen klan üyeleri etkinlikten otomatik olarak çıkartılır.
- Başka bir klanın anıtını yok eden klanlar 1 anıt puanı kazanır.
- Klan anıtını yok eden oyuncular 1,000 NP kazanır.

Etkinlikte Ölürsem Ne Oluyor?

- Herhangi bir oyuncu tarafından öldürülürseniz kışla klanınızın anıtında tekrar dirilebilirsiniz.
- Öldüğünüzde Ronarkland haritasında kaybettiğiniz kadar NP kaybedebilir, rakip öldürdüğünüzde ise kazanabilirsiniz.
- Etkinlik sırasında birbirini öldüren oyuncuların bilgisi sohbet penceresinden geçmektedir.
- Skor tabelasında klanların öldürdüğü rakip oyuncu sayısı yer almaktadır.

Zafer Koşulları

- En fazla anıt puanına sahip olan klan etkinliği kazanır.
- Eğer anıt puanı eşit olan klanlar var ise kazanan klan öldürülen rakip oyuncu sayısı ile belirlenir.
- Eğer anıt puanı ve öldürme sayıları eşit klanlar var ise ilk anıt yok etmiş olan klan etkinliği kazanır.

Diğer Bilgiler

- Etkinlikte deneyim puanı kaybı yaşanmamaktadır.
- Oyuncular /town komutunu kullandığında kendi kışla anıtlarının yanına ışınlanır.
- Etkinlik sona erdiğinde tüm oyuncular Moradon haritasına gönderilir.
- Eğer bir klan üyesi etkinlik sırasında oyundan düşerse başka bir klan üyesi onun yerine savaşa katılabilir.
- Etkinlik sırasında rakip klanlar birbirlerinin sohbet mesajlarını düzgün şekilde göremezler.
 
Son düzenleme:
Üst